Sunday 20 May 2012

barang yang aku nak

holo holo guise, watcha doin' yo?!

this is just a quick post untuk harini. memandangkan aku rasa malas gilewwww nak post pasal mak cik aku kahwin. gambar giler berlambak siott.... lagipun esok ada Periksa Perdagangan, sempat baca buku teks sikit-sikit. oh, alangkah bagus aku ada otak yang best. ada manusia yang pandang buku sekali imbas tu pun dah boleh ingat. wahai korang, sila appreciate bakat itu. baca sikit dan tak perlu berusaha, it's OHSEM!

hihihi.....

first harapan aku nak Korean necklace. oke memandangkan aku pencinta aksesori unik maka aku akan post gambar yang unik.


oh sudah ku bilang aku malas nak update harini sebenarnya. 1 gambar saje oke? kah kah kah!!


seterusnya, sneakers!

next!

korean sweater


"yo, this is Malaysia! and the colour is Black! waidehel do you want to wear that?" What? Malaysia? i don't give a damn! it's cool and i totally want one!

oke habis. my head felt dizzy. nak kena hafal tajuk cek, Insurans, Hierarki Keperluan Maslow, Cabang pengeluaran bla bla bla........ watdehell?!!!!!!!!! >:(

No comments: