Tuesday 26 February 2013

Testing photoshop

bila bosan aku main photoshop. cita-cita aku nak jadi graphic designer. mak cik pak cik aku pun sokong sebab diorang rase itu sesuai untuk bidang tu. maklumlah aku tak reti memasak. tak reti menjahit. tak reti menjadi seorang pengajar. hah banyak betul benda yang aku tak tahu. aku harapkan photoshop je. wuwuwuwu

model tak bergaji

adik aku. Fairuz. muka dia innocentkan? :)

adik aku dengan kazen dia.

simple edit. tapi aku pernah terfikir.."what if aku jadi photographer?" that would be awesome! gaji photographer masyuk. ada satu penceramah tu yang bagitau. jadi aku rase cam tak sesabar nak pegang DLSR shoot sana shoot sini. bajet pandai je pakai mende alah tu. :DDD

4 comments:

D i n said... [Reply to comment]

boleh je kalau nak jadi graphic designer atau photographer :) ambik je bidang photography atau graphic. :D

mcm din blajar bidang graphic :3

hehe lawa dia snap gambor mcm sesuai jadi photographer je :)

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@D i n saya nak amik dua2 boleh x? hahaha... saya dah macam terminat pulok photography.. tapi minat design jugak.

Allah... gambar tu tak lawa mana pun. amik pakai kamera cikai je. hehehe!

Aze Alia said... [Reply to comment]

Awak edit ni guna PS action ke? Cantik!

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@aze aliaIyerlah awak. hehehe. mekasih. boleh download free jer kat website. hohoho!