Friday 25 May 2012

aku bebas yo!

bebas ape weh? ko tau tak betapa seksanya aku duduk dalam kelas, menghadap buku. baca nota. menghafal nota. buat latihan. bincang dengan kawan. tanya cikgu. buat itu ini dan bla bla bla selama sebulan?! yess exam weh, SPM kan? kalau tak exam selama 1 bulan memang tak percaya, except ujian bulanan lah pasal paper ada 1 je.

mak aku pun tak caye, mangsa-mangsa SPM memang biasanya akan berlangsungnya exam selama 1 bulan. aku ni dah nape tak abis-abis sebut 1 bulan. malas nak flashback balik pasal exam, paper sejarah dengan akaun aku hancus weh!!! Math aku pun boleh cukup-cukup makan, tapi paper 1 lah. paper 2 besh, aku suka topik matrices. bahahaha!



and yeah...

I'M FREEEEEEEE!!!!!!!



























































































































































































































chop chop chop chop!

i don't think i'm free enough yet.

my god, folio akaun bakal merosakkan hari-hari indah cuti tidur tengok tv malas internet fb games drama korea aku. tahniah =.="