Wednesday 30 May 2012

Mak saya jadi Terminator. :3

Adalah cita-cita aku nak jadi seorang Graphic Designer. Yeah, cita-cita ni datang sendirinya. Masa tu aku suka-suka ati download Photoshop CS3 secara mem' PIG BLIND. Tujuannya cuma nak edit Beta Template Youtube. Aku dulu an active youtuber, siapa sini youtuber batch 2009 angkat tangan. Dari situ aku banyak belajar pasal photoshop ni. Oh, lepastu aku ada menceburi bidang blogger. Aku buat header sendiri. That's normal la kan? Budak-budak sekarang lagi sangat advance.

Haha banyak aku merepekkan? Aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya. Cuma nak bagitahu aku ada edit gambar mak aku jadi terminator.


I'm sorry omma! ._.

Haha, terminator yang tak berapa nak lawa pun. Aku pun baru. Oh aku ada lagi satu cita-cita tau! Aku nak jadi photographer. Seorang photographer yang sangat cool dan unique. Sebab? Hah, sebab aku nak jadi photographer yang ade ciri-ciri tersendiri. Yang ada style sendiri. Yea, style aku unique.

Aku jugak nak bukak studio sendiri. Hah merepek. Tapi kalau betul pun (Insya-Allah) family dan member akulah orang yang pertama dapat perkhidmatan dari aku. Hah, bagus tak dapat anak macam aku yang berniat murni ni? Hahahahahakahak

Moto aku, puaskan hati sumer orang. Kalau boleh gambar yang aku nak tangkap tu haruslah menutup aurat. Yelah, kita manusia selalu Alpa kan? Tak perasan yang gambar yang kita ambil pastu upload kira menyebarkan aurat die. Tak baik. Hah kau merepek lagi.

Okay babai :DDDDDDDDDDD

No comments: