Tuesday 11 December 2012

Budak


Selain mengupload gambar muka dekat-dekat dengan muncung itik ke depan, penggunaan bahasa wempitz ataupun bahasa kesat yang digunakan oleh dikalangan remaja pada masa kini. Aku rasa, dah tiba masanya budak-budak hot tak cukup umur ni buat trend baru. Trend tu nak kata takdelah trend sangat. Tapi dah selalu nampak bebenor buatnya. (Refer gambar rajah di atas) Annoying jugak. Kengkadang jiwa ni rase-rase nak baling laju-laju kasut sneakers ni kat muka diorang secara berjemaah.

Amik gambar satu muka, buat muka sehabis comel. Pastu upload. Tag kat ramai orang. Kalau boleh nak tag 1 Malaysia. Sampai caption ni yang paling aku tak tahan, siap tulis "kalau suka boleh like, tak suka gi mampos." Kalau tahu orang tak suka, kenapa tag? Buat lawak ke hape???????

Aku? Pak yu.

No, seriously. Aku gelak je. 

KAH KAH KAH!

Aku tak kacau orang.

6 comments:

Femmy said... [Reply to comment]

berbudi bahasa amalan kita, jangan pakai sedap mulut je berbahasa. awasi kata-kata. betul tak Iman Lee?

Femmy said... [Reply to comment]

cantik pulak blog awak ni. nampak simple tapi menarik. anyway, keep it up. kalau sudi datang lah berkunjung ke blog saya.

http://www.ismifahmi.blogspot.com/

D i n said... [Reply to comment]

hAha len kali jgn la tag kalau nk tulis camtu yetak ? :D

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Zul, setuju.
@Din, betul3. rasa naik angin pun ade gak. haha

Fatin Diana said... [Reply to comment]

FD pun tak suka. sakai oh manusia macam tu.

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@FD, rilek rilek... saya pun panas satu bdn jumpa manusia cenggini.