Wednesday 12 December 2012

Segmen klik G+1 dan Undi PuanGojes Blog

Hey wats up manusia semua. Ada sihat? Aku teramatlah sihat lepas habis SPYem! Sebab? Memang banyak giler sebab aku boleh bagi. Sekarang aku dah boleh bangun lambat-lambat, boleh rehat puas-puas. Dah takyah fikir pasal beban yang dipikul. Paling best, aku dah boleh pakai laptop. Sebab lepas ni aku bukannya belajar lagi. Haha.

Harini aku nak join segmen. Aku bukanlah penggemar join segmen sebenarnya. Aku selalu join sebab nak mengisi masa lapang. Mengisi ruang kosong blog ni. Harapan aku, aku nak update blog ni setiap hari walaupun takde entri yang one of a kind. Chewah kau, dah macam tajuk lagu GD pulak. Sebab dulu macam malas nak mati je walaupun nak taip entri.


Bagi memudahkan cik puan kita untuk menghandle segmen ni, aku bagi sikit kemudahan kat dia. Bukti screenshot.
Aku berjaya jadi salah sorang ahli mangkuk tingkat dia. Hi ma'am besar! Aku sebenarnya macam nak tak nak je follow dia. Tapi aku menggagah perkasakan diri ini untuk memfollow bila difikirkan balik aku ni mangkuk tingkat jugak. Korang semua tanak jadi mak dengan ayah saya ke?

Saya klik G+1 yang ke #184 ;)


Done mengundi!

5 ketul manusia yang kena tag dengan saya. *sambil sentuh belakang*

Muhammad Zul Fahmi
Nur Aya
Din Graphic
Fazirah aka the Glamorous Blog (Aku dah baca blog dia, terasa macam diri ni glemer sikit. Mueheheh)
Azwar Syuhada

7 comments:

Femmy said... [Reply to comment]

saya dah klik yg ke #187

YatieOwner said... [Reply to comment]

ahaha. comel wei :)

ala, tak de maksud apa2 pon dgn ahli mangkuk tingkat tu syg :D evendo ada yg kata, 'hey, engko kata apa? mangkuk tingkat ! ' ar...mcm tu la kan. tapi PG tak de maksud lain tau ;)

terima kasih iman :) suker sgt. hehe. oh, tak nak follow ye. sobsob.....tapi, berjaya juga follow kan :D ahahha. anyway, 5 ketul daging manusia tu, da tahu ke awak da tag mereka-mereka. :D

YatieOwner said... [Reply to comment]

fahmi !!!! terima kasih ya :)

nur aya said... [Reply to comment]

apa faktor yg menyebabkan anda nak tag sy ? hehe

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Zul, haha tahniah!!

@puan Gojes, haha saje je. kite pun tak kesah dengan ahli mangkuk tingkat tuuu. saje je nak bg nampak menarikkan? jgn risau kta dh inform kt 5 orang yg kite tag ;D

@Nur aya, sebab anda blogger yg hebat

Unknown said... [Reply to comment]

ambui terasa diri glemer eh.. haha. thanks tag ;)

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Misz Fazie Ha'a glemer :>