Friday 1 March 2013

First time buat chibi

apa pandang-pandang? ada hutang ke?

dah tu tak siap pulak tu. memang kebangangan tahap abadi kepada guwa yang selalu buat kerja tak siap. konon2 takde moodlah. akukan, tak reti kaler. jadi nak siapkan pun, memang tak retilah. ini pun pestaim buat chibi. nak kasi comel pun tetap ade aura ganas kat situ.

tema raja. raja muka bongkak. kau tak nampak ke muka dia? betapa bongkaknya muka beliau dengan rambut kaler grey dan mata maroonnya.

komen?

ini yang dah siap!

baru siap. pergh.

7 comments:

Fatin Diana said... [Reply to comment]

eh cun lah tu! nak order :D

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Dianaa hehe mekasih. kak, tak beranilah nak amik tempah. maklumlah saya masih baru lagi dalam bab lukis kartun ni. tapi kalau akak nak saya boleh tolong buatkan. :D

Fatin Diana said... [Reply to comment]

dah tentu lah akak nak. hehe :D *tak malu minta2 :p

Pixie Dust said... [Reply to comment]

Wow,awesome lah . :)

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Rochelle Liong hey u, thank u! :D

Selvia Sari said... [Reply to comment]

Comelnyaaaa :D Saya mau! Buatkan secara cuma cuma dong :p *semoga mengerti bahasa saya, bisa bahasa Malaysia sikit"

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Selvia Sari haha saya bisa faham apa yang kamu coba katakan. malangnya pada bulan ini saya sangat sibuk untuk menguruskan segala pendaftaran ke kolej. kita berjumpa lagi di masa akan datang. wait for me :D