Monday 13 May 2013

Evolution of my painting


2012-2013. zoom it!

I'm not a pro paint tool sai user. It all started mase bulan sept. Bulan Sept tu aku pakai Photoshop. Masa tu aku sangat curious macam mana mereka2 ni boleh hasilkan artwork yang sangat cantik menggunakan komputer. Jadi pada suatu hari aku terjumpalah satu software ni kat blog Wanhazel. Nama dia Paint Tool SAI. Aku pernah download sebenarnya software ni masa form 2. Tapi tak reti pakai. Maka aku terus uninstall.

Berbekalkan semangat yang membara dalam diri ini, aku gigihkan diri untuk menyelongkar dekat youtube mencari tutorial-tutorial untuk beginner. Payah sebab I am so zero knowledge. Frankly speaking, i don't enjoy drawing. Pendidikan Seni? Aku tak suka. Terlalu banyak kerja. Hehe!

Perasan tak ada gap dari jan sampai may? Itu zaman kegemilangan aku hiatus. Kahkahkah! Oke tak banyak improvement pun. Sekian makasey.

6 comments:

Nadiaraflee said... [Reply to comment]

hoho..smoga terus maju ye :) sya pun tgah blajar nak pakai paint tool sai ni :)

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Nadiahtul Asyikin Lee ehem terima kasih. anda pun sama. good luck :D

D i n said... [Reply to comment]

banyak improvement :) nice

Fatin Diana said... [Reply to comment]

yang dec `12 tu macam kartun komik je :D

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@D i nI also think so. gyahaha!

Al-Iman Lee said... [Reply to comment]

@Dianaaohh yg tu? tak siap pun.. *kutuk diri sendiri*