Wednesday 10 April 2013

Everything

Assalamualaikum.

Lama aku menyepi. Alasan, nak tenangkan diri. Harini aku nak tulis puas-puas. I'm going to tell you EVERYTHING. Almost, EVERYTHING. So brace yourself guys.


After acquired my SPM result on 21th March 2013, I went to my home. Duh, where else should I go?

But but but, trust me, it takes kinda long time to brace myself. I was afraid that my mom gonna disappointed with my result. Besides, i am their only first child. And of course, they would put such a high expectations on me. Which is kinda sad, because I have let them down. The result is beyond from my expectation. Which is not in a good way.

But, i'm not that sad. My tears don't really want to come out. Past is past. Frankly speaking, I ain't got time for that. My future is waiting for me.

Apart from that, i actually have a very high fever. Perkara tu berlaku masa cuti budak-budak sekolah haritu. Somebody, yes somebody suggested me to take a board of panadol and drink it with coca cola. I actually can't believe what he just said. I cannot brain this. -_________-

Aku syak gegiler yang aku ni ada denggi. Tak minum tak makan, mual-mual, muntah-muntah, ulang alik ke tandas. Dalam masa seminggu tu aku turun berapa kg. Bayang setiap hari aku tak makan, paling koman pun makan roti pastu kenyang.


Recently, I love to open Kepala Hotak Kamu's page. I love to waste my time there. I want to release my tension's a bit. It is something compulsory to do due to my boredom to the maximum level. It is the only way to overcome my boredom.

But somehow, my aunt happened to saw this page. And she is a school councilor, so she dislikes this kind of thing. Too many negativity. It's a sad fact that she does not know what is the definition of troll. TROLL can be funny, TROLL can be annoying... sometimes... all the time... But, i learn my most lessons from troll comics. Yes! but hey, they are quite logistic sometimes. Kepala Hotak Kamu sounds less sensitive than Kepala Hotak Kau.

Apa yang paling aku suka pasal page ni, almost everything. Memang keje diorang ni kaki membahan orang. Haha! Aku paling suka segmen diorang membahan budak-budak hot. Serius tak tipu. Diorang akan printscreen gambar teramat hot diorang dan gambo tersebut akan jadi bahan jenaka buat suke peminat KHK. Lalu datanglah bebudak hot yang sentap menyentap tu untuk serang. Tapi apakan daya, admin-admin KHK ni semua kebal dan kaki troll. Diorang memang balas komen baik punye. Memang takde cahaya harapan korang boleh menang. Kahkahkah!

Tapi aku suka cara diorang membanteras budak-budak hot ni. Takde lembut-lembut beb. Kau nak malu kau punya pasal. Sebab kau yang bukak malu sendiri. Sendiri malu sendiri tanggung. Enough said.

Tutup cerita pasal page kaki bahan tu.

Weh, baru-baru nih aku ada layan satu drama ni. Tajuk dia, Sebenarnya Saya Isteri Dia! Aku memang agak kurang layan drama-drama melayu ni, daripada aku layan drama melayu ada pekdahnya lagi aku layan anime. haha!

Drama diadaptasi dari novel fevret aku. Haruslah tengok. Yang berlakonnya pulak Izzue Islam. Hoho! Ko giler tanak layan? Ade pakwe hensem whoa. Lagipun jalan citer dalam novel lagi best.

Aku pulak ada hantar e-novel untuk dihantar kat penulisan2u. Harap-harap publishlah. Dah berapa kali aaku hantar ni woi......

Haritu aku pergi HBKL untuk medical check up. Biasa arr kan. Aku nak ambik suntikan hip B dose yang kedua. Tinggal 1 lg. Giler bisa kene, rasa jarum mencucuk2 sampai ke tulang -_-

Ade budak chinese down syndrome, comel giler! Siap nak salam lagi, baik budaknyer. Umur die sembilan tahun. Lupe nak tanya nama die (apelah) sayangnye pendek jer sempat berbual. hoho

Aku ada create blog lagi satu, klik iCool Studios. Aku pun tak tahu apa function blog ni.

kkbai..

No comments: